תקנות התנהגות המטופל

תשומת הלב!

המרפאה שלנו יצרה את הסביבה הבטוחה ביותר האפשרית. צמצמנו את כל הסיכונים להידבקות במחלות נגיפיות. שיפרנו את אמצעי אבטחה. להלן הכללים שלנו:
  1. לחולים חדשים: אנא מלא את המסמכים דרך האתר כבר בבית. כך מצמצמים את משך הזמן באזור ההמתנה בקליניקה.
  2. בואו לזמן שנקבע - לא מוקדם יותר, ולא מאוחר יותר. אם הגעתם למרפאה מראש, עדיף לטייל או לחכות לפגישה ברכב.
  3. אם יש לך סימני SARS (טמפרטורה מעל 37, נזלת, שיעול, כאב גרון), אנא יידעו אותנו - אנו נבחר זמן אחר לביקורך.
  4. מיד עם הכניסה למרפאה עומדת עמדת חיטוי. אנא טפלו בידיים שלכם בחיטוי בטוח ויעיל זה.
  5. אנו מבקשים מכם לעזוב את המרפאה מיד לאחר קבלת רופא, ללא עיכוב.
תודה על ההבנה ובריאותך!

כללי התנהגותם

כללי התנהגותם של מטופלים (מבקרים) כאשר הם מתגוררים בקליניקה רפואית של מבוגרים

למרפאת השיניים ADent כללי התנהגות מסוימים. בכדי למנוע אי הבנות, אנו מבקשים מכם להקפיד עליהם. הם פשוטים וקלים לביצוע!

אנו מבקשים ממך לא לאחר!

כדי לא לגרום לאי נוחות למנהלים ורופאים אנו ממליצים להגיע למרפאה מבעוד מועד, כעשר דקות לפני הפגישה. הגעה בזמן תאפשר למומחים שלנו להכין את כל המסמכים הדרושים ללא כל מהומה ובאווירה רגועה ולהודיע לרופא כי המטופל הגיע. אם איחרתם ליותר מעשר דקות מסיבות תקפות או לא, יתכן שהטיפול לא יתקיים, מכיוון שיש מטופלים אחרים.

אם אתם מאחרים באופן קבוע, אין זה אומר שהמרפאה שלנו תסרב לכם טיפול. זה אומר שתבקרו אצל הרופא באותו יום ושעה שבהם יהיה לו זמן פנוי ממטופלים אחרים. מסכימים, זה לא נוח במיוחד, מכיוון שדרך זו כרוכה בהפסדים זמניים חמורים. יתכן שתינתן לך טיפול שיניים ביום הטיפול, אך איננו יודעים כמה זמן תערך ההמתנה לרופא. אחרי הכל, הוא צריך לסיים את הטיפול בחולה דייקן יותר, שהגיע לקבלה בשעות המיועדות.

אם אינך יכול להופיע לטיפול מסיבות מסוימות

יש לך זכות לבטל את הביקור אם יתעוררו נסיבות בלתי צפויות בחייך. אם אינך יכול לקבוע פגישה, אנו מבקשים ממך להודיע למנהל המערכת שלנו 24 שעות לפני מועד הביקור שנקבע. אם הביקור המתוכנן אצל הרופא מבוטל תוך פחות מ -24 שעות, יש לנו את הזכות להציע פגישות ביום יום. המשמעות היא שהשירות שתוכנן במקור יינתן ביום הטיפול, בתקופה בה יהיה לרופא זמן פנוי לקבל מטופל שאיחר.

חוקים כלליים:

  • ערב ביקורך במרפאת השיניים של ADent, המזכירה שלנו תיצור איתך קשר. על המטופל לאשר כי בכוונתו לבקר בשעות המצוינות.
  • לפני חתימת חוזה למתן שירותי שיניים, אנו ממליצים לקרוא בעיון את תוכנו. כל השאלות שהועלו יענו טרם לחתימת החוזה.
  • ללקוח מסופק כל התיעוד הנדרש, החל מהמחירון ועד ברישיונות והתעודות.
  • אסור להשתמש בטלפונים ניידים במשרד הרופא, אנו ממליצים לך לכבות אותם כדי לא להפריע למומחים שלנו לבצע את עבודתם.
  • הצילום והווידיאו של תהליך הטיפול ומניפולציות אחרות מוסכם עם הרופא ועוזריו. בהתאם לחקיקה הקיימת בישראל, צילום תמונות ווידיאו של עובדי מתקני בריאות אפשרי רק בהסכמתם.
  • אין להכניס חיות מחמד במרפאת השיניים !ADent אנו מבקשים מכם להשאיר את חיות המחמד שלכם בבית, מכיוון שבמוסדות רפואיים כלשהם יש להקפיד על הדרישות בנושא תקנים סטירליים והיגייניים.
  • הפרה חמורה של התקנון על ידי המטופל היא סיבה רצינית לסירוב חוזה. אם נחתם הסכם ניתן לבטלו באופן חד צדדי ביוזמת מרפאת ,ADENT אלא אם כן המטופל זקוק לטיפול רפואי חירום.
אנו מתחייבים לקיום כל סעיפי החוזה ומגיבים כנדרש לביקורת בונה. אם יש לכם תלונות או הצעות - שלחו הודעה לכתובת הדוא"ל שלנו!
תודה על ההבנה!